Subscribe:

Ads 468x60px

2009. november 3., kedd

Már megint 2.0


Sziasztok!

Addig-addig sulykoltuk a blogírással kapcsolatos érveket pro és kontra, hogy végül kénytelen vagyok én magam is belekezdeni egybe, holott közismerten nem vagyok az a kitárulkozós típus. Na de sebaj...

Elöljáróban 1-2 információ:
  1. A címben szereplő 2.0 jelen esetben nem az internetes kommunikáció elsőszámú üdvöskéjévé vált "webkettő" kifejezést takarja, hanem egy utalás csupán a Tenegen képzés 2. számú csoportjára.
  2. Az 1. pontból adódóan az alább (vagy fentebb - majd még meglátom) megjelenő bejegyzések elsősorban az említett csoport érdeklődésére tarthatnak - remélhetőleg - számot, de ha már web, meg blog, meg ráadásul 2.0 is még, akkor legyen mindenki számára nyitott. (Csak aztán ne mondjátok, hogy nem szóltam előre!)
  3. Az írott kommunikációt illetőleg már a 2. pontban is látható, hogy előszeretettel alkalmazok olyan - helyenként nyelvtanilag is helytelen - megértést nehezítő és idegesítő formulákat, mint pl. (zárójelek) és ilyen - gondolatjelszerűségek közé írt - mellékes megjegyzések. Ezeket próbálom minél inkább leredukálni, de elég nehezen megy és már most is komolyan visszafogtam magam! (tényleg)
  4. Mivel tehát végső soron ez egy (közös munkánkkal kapcsolatos) összefoglaló jellegű csoportblog kellene, hogy legyen, így a témákat illető kicsapongásaimtól is igyekszem megkímélni mindenkit!
Üdv!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése